DJ Mustard – Whole Lotta Lovin’ (Explicit) ft. Travis Scott

default thumbnail lyricschord.net

Lyrics and Chords DJ Mustard – Whole Lotta Lovin’ (Explicit) ft. Travis Scott


Artist : DJ Mustard & Travis Scott
Song : Whole Lotta Lovin'

[Intro] : Em C D Em Am (x2)

[Verse I] :
Em         C              D
Aye’ mama, don’t need no sh*t
D                                              Em C D
I don’t no lip, just a whole lotta lovin’ (yeah!)
Em      C             D
N*ggas always tryna hate
D                                                 Em C D
But when I’m with they bitch, get a whole lotta lovin’ (straight up!)

[Chorus] :
Em C           D
Finally I can move how I want
      D           Em                 Am
And I need, pick a time and I’m zoning
Em      C        D
You got me, I got you and that’s all that I need
       Em             Am
When I wake in the morning
                C     D Em
For a whole lotta lovin’
                   C   D   Em
For a whole lotta lovin’
             C  D Em
Whole lotta lovin’
              C              D          Em
Whole lotta lovin’, lovin’, lovin’, lovin’
              C D Em
Whole lotta lovin’
             C             D           Em
Whole lotta lovin’, lovin’, lovin’, lovin’
               C D Em
Whole lotta lovin’
              C
Whole lotta lovin’, lovin’, lovin’, lovin’
                         Em
God damn it I’m fucked up
Em
Are you down? are you down? are you down?
Em
(God damn it I’m fucked up)
Em
Are you down? are you down? are you down?
Em
(God damn it I’m fucked up)

[Verse II] :
Em                  C         D
Wait, baby it’s ’bout to go down (yeah!)
D
Order another round (yeah!)
Em     C          D
Don’t get nervous now
D
Turn them one’s around (it’s lit!)
Em      C         D
Shining up that whip
D
Bad bitch on my dick (straight up!)
Em      C             D
Time ain’t going nowhere
D
Long as you right here (woo!)
Em       C         D
Pour my lean and juice
D
Braid my hair like Snoop (yeah!)
Em      C         D
Glidin’ in my coupe
D
Ain’t no bitch like you
Em      C        D
Riders with me too
D
Die and live by you
Em      C       D
Die and live by you
D
Yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah

[Chorus] :
Em C           D
Finally I can move how I want
      D           Em                 Am
And I need, pick a time and I’m zoning
Em      C        D
You got me, I got you and that’s all that I need
       Em             Am
When I wake in the morning
                C     D Em
For a whole lotta lovin’
                   C   D   Em
For a whole lotta lovin’
             C  D Em
Whole lotta lovin’
              C              D          Em
Whole lotta lovin’, lovin’, lovin’, lovin’
              C D Em
Whole lotta lovin’
             C             D           Em
Whole lotta lovin’, lovin’, lovin’, lovin’
               C D Em
Whole lotta lovin’
              C
Whole lotta lovin’, lovin’, lovin’, lovin’
                         Em
God damn it I’m fucked up
Em
Are you down? are you down? are you down?
Em
(God damn it I’m fucked up)
Em
Are you down? are you down? are you down?
Em
(God damn it I’m fucked up)

[Bridge] :
                  Em      C D
Now it’s time to take it home
               Em
Do at least a hundred, baby
                    C
Driving in your new Mercedes
             D          Em 
That your daddy loaned us
Em                 C       D
Now it’s time to take it home
              Em
Do at least a hundred, baby
                 C
Driving in your new Mercedes
            D         Em
That your daddy loaned us

[Instrumental] : Em C D 

[Chorus] :
D                      Em   C          Am
Are you down? are you down? are you down?
Em           C            D
Finally I can move how I wanted
                Em                  Am
Are you down? are you down? are you down?
Em         C     D
You me, I got you and that’s all that I need
D             Em             Am
Are you down? are you down? are you down?
Em       C           D
When I wake in the morning
                      Em                Am
Are you down? are you down? are you down?
Loading...

Juicy J – No English Feat. Travis Scott

default thumbnail lyricschord.net

Juicy J – No English Feat. Travis Scott Lyrics and Chords

Artist : Juicy J & Travis Scott
Song : No English

[Hook] :
G
Party today 'til tomorrow, 'til we don't know no English
D
Models, talkin' to models, and they don't know no English
Em
Took that bitch out of state, where they don't know no English
C
My nigga just got back from the case,

cause he smoked on no English

[Verse 1] :
G
(Travis Scott, niggas out here talking that Brokanese, mane
D
We don't understand none of that shit)
Em
A nigga been wildin' all night,
C
mixin' that dark with the light
G
Fuck around, took a nigga bitch,
D
now a nigga wanna start a fight
Em
Nigga wanna take me out the zone
C
Workin' out, that's strong
G
I told a chick, hop in the whip
D
Let me know if she wanna let me hit it before I make it home
Em
And shawty ain't nothin' but a freak
C
She been poppin' that pussy all week
G
She wanna let me hit in the backseat
D
It don't matter if she a freak in the streets, my sheets
Em
She don't even know what I mean
C
When I say she gotta do it for the team
G
Lean lean, won't do it for the Gram,
D
she'll do it for the green
Em
Nah mean? Ching ching!
C
My broad don't speak no English
G
And my weed is Jamaican
D
In Miami with Haitians, my shooters got no patience
Em
I just got me two ladies, they get high and get naked
C
Shoot it all in their faces, swear to God this shit crazy

[Hook] :
G
Party today 'til tomorrow,
D
'til we don't know no English
Em
Models, talkin' to models,
C
and they don't know no English
G
Took that bitch out of state,
D
where they don't know no English
Em
My nigga just got back from the case,
C
cause he smoked on no English

[Verse 2] :
G
My nigga got caught with the birds
D
Bet the nigga never say a word
Em
He was like,"no habla Inglés"
C
Nigga, I don't give a fuck what you heard
G
I ain't gotta pay for the Act
D
Got a chick in the back of the pharmacy with the syrup
Em
Bitch, I'm a vet for the check
C
I had these hoes lined up, like the 1st and the 3rd
G
I can count a 100K in day, count a mill twice,
D
double up at night
Em
Nigga say, "ain't got all my dope"
C
Nigga, better go somewhere, get it right
G
Bitch, you better go somwhere, get a light
D
Thirsty ass bitch tryna get this ice
Em
Lame ass bitch tryna jack my Rollie
C
Bitch couldn't see me even on Skype
G
Kobe and Shaq all in my Sprite
D
Whisky, Champagne coming in all night
Em
Nigga I'm good, you can't comprehend
C
I'm tired of givin' broke ass niggas advice
G                   D
I'm on my way overseas, I'm countin' G's 'til I land
Em              C
I speak money, no translator, bet the bank understand

[Hook] :
G
Party today 'til tomorrow,
D
'til we don't know no English
Em
Models, talkin' to models,
C
nd they don't know no English
G
Took that bitch out of state,
D
where they don't know no English
Em
My nigga just got back from the case,
C
cause he smoked on no English
Homepage
[Outro] : G (Straight up) D Don't know no English Em You know it (Straight up) C Don't know no English (Straight up) G Don't know no English D Must be nice (Straight up) Em Let's get it C Don't know no English
Loading...